onsdag 10 augusti 2011

nya tyger och nytt hus!

Jag har fått massa nya tyger från Tanzania! Tack Johanna! Och så har vi köpt ett hus och flyttar från Stockholm till Tjörn på fredag! Jag längtar efter att inreda mitt nya syrum!!!Elias har fått plats på fritids och börjar första klass den 23 augusti. Edith och Hjalmar vet vi inte ännu var de får plats och när...men det är ju positivt att det är mycket barn på ön;) Jag kommer att vara föräldraledig på deltid och pendla upp till mitt jobb på Södersjukhuset var tredje vecka. Olle ska pendla till skolan i Bro utanför Stockholm fram till december då han är klar trädgårdsmästare. Det känns spännande och lite nervöst! De veckorna jag är ledig hoppas jag kunna sy så mycket som möjligt och så har jag en idé om SYSTRARNA STRUMPA...tänk att kunna starta ett café med soppluncher, hembakt och hemsytt!!!

3 kommentarer:

retrostuff sa...

Oj, mycket på en och samma gång! Lycka till med flyttlasset... och så klart det nya syrummet :).

Miiaoo sa...

Oj vilka färggranna tyger du har! Gillar speciellt dina filtar och solhattarna!

Anonym sa...

Coolt anna!!!! Miss u sooo....Hoppas allt är bra med er!! kramar Lindbloms